Działamy w obszarze edukacji, wspierając uczestników naszych działań w projektowaniu i realizowaniu własnej ścieżki rozwoju. Programy edukacyjne i rozwojowe tworzymy wyłącznie w oparciu o potrzeby uczestników, upowszechniając innowacyjne metody nauczania, aktywne podejście do edukacji oraz odpowiedzialność za własny rozwój.
Działania kierujemy w szczególności do wychowanków pieczy zastępczej i ich otoczenia (wychowawców, rodziców, opiekunów prawnych).
Projekty dla młodzieży mają na celu przede wszystkim wzmacnianie poczucia własnej wartości oraz wsparcie w procesie usamodzielniania.
Wszystkie nasze projekty łączą rozwój emocjonalny z doskonaleniem umiejętności społecznych i poznawczych.
Pracujemy w duchu Porozumienia Bez Przemocy, sięgając po wiele różnych metod rozwojowych, w zależności od potrzeb. Lubimy łączyć podejścia i nieustannie poznawać nowe sposoby pracy.
Fundacja cały czas się rozwija, dołączają nowi ludzie, którzy wnoszą nowe kompetencje i perspektywy. Obserwujemy rzeczywistość i staramy się odpowiadać na jej potrzeby. Słuchamy różnych punktów widzenia. Jesteśmy dla tych, którzy są otwarci na zmianę i rozwój.
Pobierz nasze logo w różnych formatach (PNG, JPG, PDF) i księgę znaku.
prezeska Fundacji, psycholog, coach, trener i facylitator procesu grupowego z ponad 14-letnim doświadczeniem w prowadzeniu działań rozwojowych. Fanka metod performatywnych w pracy. Z poczuciem humoru i właściwym dla siebie dystansem, współtworzy z całym zespołem organizację opartą na zaufaniu, osobistym zaangażowaniu i wolności.
wiceprezeska Fundacji, psycholog, trener, koordynator projektów, specjalistka ds. usamodzielnienia młodzieży. Ukończyła psychologię na SWPS oraz Szkołę Trenerów TROP. Prowadzi warsztaty z zakresu umiejętności społecznych, m.in. asertywności, komunikacji i rozwiązywania konfliktów. W szczególności interesuje ją praca z młodzieżą, a także projekty coachingowe dla dorosłych.
członkini zarządu Fundacji, psycholog i seksuolog kliniczny, koordynatorka projektów młodzieżowych, nauczycielka, trener. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim i seksuologię kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Pracuje nad wdrożeniem własnego doświadczenia z amerykańskich programów nauczania w polskim szkolnictwie. Wulkan pozytywnej energii.
dyplomowany coach i pasjonatka pomagania. W pracy i życiu ważne są dla niej szczerość, szacunek i zaangażowanie. Wiedza i doświadczenia zdobyte podczas pracy w dziale HR w korporacji, wolontariatów w organizacjach pozarządowych oraz wychowywania trójki dzieci są kapitałem, z którego czerpie i którym chętnie się dzieli. Mistrzyni organizacji i optymalizacji, dbająca o detale i wysoką jakość.
magister psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalistka ds. promocji i budowania wizerunku. Angażuje się w projekty młodzieżowe, współprowadząc warsztaty i programy rozwoju zawodowego młodzieży i młodych dorosłych. Interesuje ją psychologia społeczna oraz międzykulturowa. W wolnych chwilach lubi oglądać mecze piłki nożnej, biegać oraz czytać obyczajową literaturę zagraniczną.
członkini rady Fundacji, doświadczona trenerka, coach grupowy, ukończyła Studium Coachingu Grupowego w Szkole TROP, socjolożka i antropolożka kultury, aktywistka społeczna. Od 2010 roku prezeska warszawskiej Fundacji Culture Shock, której największe kompetencje skupiają się w dziedzinach związanych z kulturą.
certyfikowany coach grupowy i trener międzykulturowy. Ze względu na pochodzenie i doświadczenia zawodowe, pasjonuje ją praca z różnorodnością i tożsamością. W Fundacji jest koordynatorką merytoryczną międzynarodowego projektu Meet me halfway, skierowanego do par mieszanych kulturowo. Prowadzi też warsztaty i coachingi. Specjalizuje się w pracy nad samoświadomością jednostki, pewnością siebie oraz spójnością wewnętrzną.
psycholożka międzykulturowa, trenerka, arteterapeutka. Od piętnastu lat tworzy i prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych. Specjalizuje się w tematyce międzykulturowej, antydyskryminacyjnej oraz w rozwoju umiejętności społecznych. W Fundacji Atalaya jest częścią zespołu merytorycznego w projekcie Meet me halfway adresowanego do par mieszanych kulturowo. W pracy ważna jest dla niej różnorodność i uważność. Pasjonatka fotografii i podróży.
facylitator metody HAE, certyfikowany coach i trener, właścicielka ośrodka HorseSense, dyrektor międzynarodowego stowarzyszenia EAHAE. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie. Od 10 lat prowadzi programy rozwojowe z końmi, a także szkołę facylitatorów metody. Jest współautorką książki “Menedżer uczy się od koni”.
certyfikowany coach, trener komunikacji opartej na empatii, miłośniczka ceramiki. Z dorosłymi i młodzieżą prowadzi coachingi i warsztaty rozwojowe, z dziećmi warsztaty ceramiczne. Dąży do tego, aby w pracy z nią dzieci i dorośli uczyli się akceptacji dla swoich pomysłów i śmiałego ich realizowania, zaufania do własnej intuicji i czerpania energii z niepowodzeń.
psycholog, pedagog animator, trener (po szkole INTRA). Zafascynowana relacjami międzyludzkimi i pracą z różnymi grupami. Pracuje z dziećmi, studentami, rodzicami i opiekunami. Rozwija umiejętności komunikacyjne oparte na wzajemnym szacunku i empatii. Zakochana w naszym Bałtyku i pustych plażach, obłędnie zachłanna na włoską kuchnię i na wyjazdy z dala od zgiełku – blisko natury.