+48 665 312 958
fundacja@atalaya.pl
  • Często organizacje pozarządowe zgłaszają, że w natłoku bieżących zadań brakuje osób, które mogłyby poświęcić czas na promocję swojego NGO. Zdajemy sobie sprawę, że zazwyczaj trzeci sektor nie dysponuje kilkoma zespołami do pisania wniosków, realizacji projektów, pozyskiwania sponsorów czy aktywnego zarządzania promocją i marketingiem. Potrzebne są zatem inne rozwiązania niż te, obowiązujące w dużych korporacjach czy działalnościach, które mają astronomiczne budżety na prowadzenie promocji. Wykorzystujemy jedynie darmowe narzędzia, które ułatwiają nam budowanie marki i komunikację z naszymi odbiorcami. Odpowiadając na potrzeby organizacji stworzyliśmy szkolenie z innowacyjnego wykorzystywania narzędzi do promowania naszych działań i docierania do grupy docelowej.

    Aby skutecznie prowadzić promocję wystarczy parę przemyślanych zmian i wykorzystanie darmowych narzędzi dostępnych online. Warto poznać prawa jakimi rządzi się internet i poszczególne portale społecznościowe, aby dostosować nasz komunikat do każdego medium.


    Odpowiadamy zatem na pytanie: jak przy zerowych nakładach finansowych i niskich nakładach osobowych efektywnie planować i zarządzać promocją organizacji w sieci?
    Podczas dwóch spotkań przyjrzymy się zarówno profilom naszych odbiorców, jak i ich aktywności w internecie. Wybierzemy kanał komunikacji, dzięki któremu najłatwiej będzie nam do nich dotrzeć. Pokażemy jak w parę minut można zaplanować cykl promocyjny na cały tydzień na wiele portali równocześnie. Na koniec pierwszej części przekażemy Wam najważniejsze tajniki Facebooka i EdgeRidera (wewnętrzny algorytm Facebooka). Niedocenionym narzędziem promocji jest również bezpłatna platforma „Google for Non-profit”. Pomożemy Wam zarejestrować się w systemie oraz zaaplikować o grant umożliwiający bezpłatne umieszczanie reklam w wyszukiwarce Google. Warsztaty z promocji w sieci byłyby niemożliwe bez samodzielnego testowania omawianych narzędzi. Każdy uczestnik będzie miał w trakcie szkolenia zapewniony dostęp do komputera. Zachęcamy również do korzystania z własnych laptopów, aby lepiej poznać działanie narzędzi na sprzętach, z których będziecie w przyszłości korzystać na co dzień.

    Zapisz się!


    • Zidentyfikowanie odbiorcy
    • Uspójnienie strategii komunikacyjnej
    • Poszerzenie wiedzy o dostępnych portalach społecznościowych
    • Dopasowanie najlepszego komunikatu i kanału komunikacji do odbiorców
    • Planowanie cykli promocyjnych
    • Zapoznanie uczestników z narzędziami do zarządzania social media: Hootsuite, Tweepi
    • Wykorzystanie darmowych narzędzi online do lepszego planowania działań marketingowych: np. Sortrender
    Szkolenie kierowane jest do osób, które posiadają już fanpage na Facebooku. Mile widziane jest również posiadanie własnej strony internetowej oraz użytkownika na Twitterze. NIE jest wymagane posiadanie kont na portalach: Hootsuite, G4NP czy Canva – tym zajmiemy się na szkoleniu. Podczas szkolenia standardowe metody promocyjne ATL takie jak: plakat, ulotka, spoty reklamowe, nota prasowa nie będą omawiane.

    Część 1

    • Audyt obecnie prowadzonej promocji organizacji online: identyfikacja odbiorców i dopasowanie komunikatu
    • Jak wykorzystać portale społecznościowe? Skuteczne metody prowadzenia fanpage na najbardziej aktywnych portalach SM: Facebooku oraz Twitterze
    • Zaplanowanie pierwszego cyklu promocyjnego
    • Tworzenie konta Hootsuite i równoczesne zarządzanie portalami społecznościowymi
    • Wstępna rejestracja Google for Non-Profit.

    Część 2

    • Jak śledzić skuteczność prowadzonych kampanii i uczyć się na własnych błędach?
    • Tworzenie własnych obrazków promocyjnych – Canva
    • Procedura aplikowania Google Ad Grants. Zasady i wskazówki korzystania z reklam Google.
    • Pozostałe pytania, wątpliwości, podsumowanie

    Przed rozpoczęciem szkolenia do uczestników wysłana zostanie ankieta z pytaniami o obecne zaangażowanie organizacji w portale online. Aby ubiegać się o Google Ad Grant (omawiane podczas drugiego dnia szkolenia) należy najpierw zarejestrować się na portalu technologie.org, aby potwierdzić dane organizacji. Pakiet informacji wstępnych z dokładną instrukcją krok po kroku wysłany będzie do uczestników dwa tygodnie przed terminem szkolenia, gdyż proces weryfikacji zajmuje około tygodnia. Po rejestracji generowany jest token potrzebny do zalogowania się do aplikacji Google for Non-Profit.

    Najbliższe Terminy:
    Obecnie prowadzimy zapisy na termin:
    Wtorek 13.09.2016 17:00-20:00 (cześć pierwsza), środa 14.09.2016 17:00-20:00 (cześć druga)
    MiejsceSiedziba fundacji, ul. Wolska 66/39, 01-134 Warszawa
    Liczba miejsc: 8
    Zgłoszenia udziału: anna.brymora@atalaya.pl
    Koszt dla osób z organizacji pozarządowych: 65zł (wpłata w ciągu 5 dni od otrzymania potwierdzenia udziału);
    Koszt dla osób spoza organizacji pozarządowych: 130zł (wpłata w ciągu 5 dni od otrzymania potwierdzenia udziału).
    Istnieje możliwość otrzymania certyfikatu ukończenia szkolenia w cenie 5zł.

    Dane do przelewu:
    Fundacja Atalaya
    ul. Wolność 5/17, 01-018 Warszawa
    NIP: 527-272-16-21

    numer rachunku bankowego: 24102010130000030203241254
    nazwa banku: PKO Bank Polski

    Jeśli cena stanowi jedyną przeszkodę wzięcia udziału w tym szkoleniu, skontaktuj się z nami.