+48 665 312 958
fundacja@atalaya.pl
  • W ostatnim tygodniu sierpnia wraz z Nationale-Nederlanden zorganizowaliśmy nasze pierwsze działanie CSR na rzecz podwarszawskiego Domu Dziecka. Pracownicy Nationale-Nederlanden postanowili spędzić z wychowankami cały dzień, łącząc przyjemne z pożytecznym. Nationale-Nederlanden zabezpiecza finansową przyszłość Klientów, a także inicjuje działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia. Połączenie warsztatów z bezpieczeństwa w sieci ze wspólnie spędzonym czasem pozwoliło zintegrować się uczestnikom i równocześnie odpocząć od codziennej rzeczywistości. Projekt sfinansowany został przez Nationale-Nederlanden.


    Na projekt złożyła się integracja dzieci i dorosłych, mecz piłki nożnej, szkolenie z bezpieczeństwa w sieci przeprowadzone przez wolontariuszy Nationale-Nederlanden, którzy przywieźli i zainstalowali również komputery wraz z oprogramowaniem i programami dydaktycznymi, pomocnymi w codziennej nauce. Dzień zwieńczony został wspólnym, ogromnym grillem.